كتبت : إسراء عماد 

شارك الفنان رامي صبري، متابعيه بصورة له على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، وعلق عليها “خليني أشوفك تاني، 8 أكتوبر، على قناة اليوتيوب الرسمية وجميع منصات التواصل الاجتماعي وإذاعات الراديو في الوطن العربي.. قريبًا”، وهي من كلمات الشاعر أحمد علي موسى، وألحان مدين، وتوزيع أسامة الهادي، وماستر جلال الحمداوي، وإنتاج “R music production”.

جدير بالذكر أن الفنان رامي صبري، طرح مؤخرًا أغنية بعنوان “خطيرة”، والتي حققت نسبة مشاهدات عالية بعد طرحها بقناته الرسمية على موقع نشر الفيدديوهات الشهير “يوتيوب”، بعد أقل من شهرين، وأصبحت من الأغاني الأكثر رواجًا على مواقع التواصل الاجتماعي، وهي من كلمات تامر حسين، وألحان رامي صبري، وتوزيع جلال الحمداوي.

كما حقق نجاحًا في رمضان الماضي بغنائه تيتر مسلسل “فرصة تانية”، والتي تقول كلماتها: “غريب الحب مين فاهمه .. ما بين اتنين بيتفارقوا ..وبين اتنين بيتفاهموا .. في حد الحب ده سارقه وحد الحب كان واهمه .. والفرصة التانية بنستناها وأهو بنصلح غلطات بعد ما عيدنا الحسابات حتى ولو مش قاصدين وإن كان فيه حاجة إحنا خسرناها هنعوض في الجايات لسه في عمرنا
حكايات هنسيب فرحتنا لمين”.ونروح و نسيب ونقول ما حصلش نصيب ونغيب والشوق لو ييجي لأي حبيب يفكره باللي اتنسى بعد ما جرحه يطيب”.